Tuesday, 22 June 2010

laulu tulipunaisesta kukasta.

laulu1

laulu2

laulu3

10 comments:

Stella said...

Upeita kuvia, mutta alkoi tehdä mieli punaviiniä - mihin voin lähettää reklamaation?

mikko said...

tänne vaan tulemaan, laitan sen sinne minne kaikki muutkin reklamaatiot. x

Mani said...

Mun humalluttamisekseni riittää tuo alimman kuvan alitsariinin ja tumman kadmiumin letkeä tango.

Uppoan.

Anonymous said...

No jos mulla tuloo näistä miäleen pipari niin mitä mun tarttoo teherä?

Minnanen

Anonymous said...

voisiko blogisi saada myös blogloviniin?

mikko said...

hyvä mani, koita pysyä pystyssä.
minnaselle että eipä kai sitä tarvii mitään erityistä tehdä? eri ihmisille tulee eri asioita mieleen eri kuvista.
anonyymille että kattellaan jos osaan tehdä moisen tempun.

mikko

Anonymous said...

Jippii! Kivaa että minä saan nähärä kuvia niinku haluan! Mutta voin kertoa sitten mitä minä näjen.

Minnanen

elina said...

hyvält näyttää. jee!

-Peppi- said...

Voitko opetella kuvamaan niin että kuvista saa jotain selvääkin? Et ole kuitenkaan mikään Mikko 4vee. Kauheeta "taiteellista" paskaa!

Stella said...

Tai ehkä Peppi on vaan väärässä blogissa? Minulla ei ole mitään ongelmia saada selvää Mikon kuvista.